Інформація про сажеві фільтри

У Західній Європі, покупець автомобіля з сажевим фільтром обтяжені більш низькими податками, безперешкодним вїздом в центри великих міст і т.д. Це компенсує проблеми, пов’язані з використанням таких автомобілів і більш високі експлуатаційні витрати.В Україні про це й мови немає – ми маємо справу тільки з темною стороною такої ситуації .Пояснення збільшення витрат просте – ускладнення конструкції автомобіля, і, отже,  збільшення вартості його обслуговування. Гірше, звичайно, власникам автомобілів, які мають фільтри,що вимагають періодичної заміни. Заміна завжди дорого.Лише через 80000. км необхідно замінити перше покоління FAP фільтра, встановленого в Peugeot і Citroën початку цього століття. З 2002 року, збільшився термін його служби до 120 000. км, і в реальності складає не більше 160 000 км. Витрати по заміні значні – 1300-1500 Євро фільтр, заміна близько 500 грн, на додаток, ще більше як 500 грн. потрібно для спеціальної рідини, яка автоматично додається до палива при кожній заправці. Наприклад, більш довговічні фільтри встановлені в автомобілях BMW (в середньому 160-180 тисяч. км), але в цьому випадку, загальна вартість заміни становить близько 2000 Євро! Є також автомобілі, наприклад  VW(Фольксваген), в якому фільтр повинен ,в теорії ,служити весь термін служби автомобіля. На жаль, на практиці такого нема – іноді після десятків тисяч км. фільтр підлягає заміні .Перед тим,як розглянути можливість купівлі вживаного фільтра,подумайте двічі…Витрати пов’язані з заміною фільтра сажі повинні бути взяті до уваги при прийнятті рішення про купівлю вживаного автомобіля,обладнаного сажевим фільтром. Візит на СТО, для комп’ютерної діагностики має важливе значення в такому випадку. На щастя, діагностика може досить точно визначити, коли потрібно міняти фільтр на новий і скільки це буде коштувати. Слід підкреслити, що візит до діагноста завжди необхідний, навіть якщо автомобіль веде себе на сто відсотків правильно, не світяться лишні індикатори на панелі приладів і ви не бачите ознаки не професійнго ремонту.

Рік за роком,серед автолюбителів стає популярною послуга видалення сажевого фільтра.Це набагато дешевше його заміни і виконується лише один раз на всю службу експлуатації автомобіля.Важливо вчасно звернутися на СТО і замовити послугу видалення сажевого фільтра,допоки побічні ефекти від експлуатації авто з забитим FAP/DPF не почали робити свою «чорну»справу-прогорілі клапани,зношені вкладиші,зіпсута турбіна,все це наслідки експлуатації несправного сажевика.

Послуга видалення фільтра сажі  відбувається в два етапа.Спочатку потрібно навчити авто їздити без DPF (програмно видалити), а вже після того його видалити (вирізати) фізично.Важливо щоб після такого втручання в «життя» автомобіля небуло ніяких побічних наслідків – індикація на  панелі приладів,аварійний режим роботи двигуна (з обмеженням обертів ,потужності і т.д.),регенерація (самоочищення)сажевого фільтра і т.д.

 

Саме тому ми радимо звертатися лише на СТО,які мають позитивний досвід в такій справі і не шукати дешевих ,неперевірених рішень.